Reference

Musim uznat, ze maloktery clovek me dokaze motivovat tak jako Jakub. Z plaveckeho stylu „pani radova“ me dotahl do stylu „tucnak“ behem nekolika tydnu. Z treninku sice odchazim na styl lachtan, ale vysledky jsou! Doufam, ze se dostanu i do faze „jako ryba ve vode“ a dostanu diplom s delfinkem. Pokud nekdo chce neceho dosahnout, tak se musi snazit. Pokud mu to nejde samo od sebe, musi najit nekoho, kdo mu pomuze. Takze pokud se chcete naucit poradne plavat, rozhodne zavolejte Kubovi! Vysledky vic jak zaruceny. Eva

Díky Jakubovi jsem se naučila správnou techniku plavání, pomohl mi jako neplavci překonat těžké začátky a také oceňuji přípravu na závody. Lucie

Cením si Jakubova přístupu k tréninku. Tyká se to jak plavaní v bazénu, tak i suché přípravy. V obou případech mám dojem, že Jakub ví, co děla. Při rozvíjeni plaveckých dovednosti se nesoustředí pouze na jeden styl, zároveň vsak respektuje mé moznosti a schopnosti něco nějak v danou chvíli uplavat a současné se zlepšovat. Hodiny v bazénu nejsou jednotvárné. Tréninky zaměřené na techniku plavaní, zvýšeni vytrvalosti a rychlosti mě baví a vždy rychle uběhnou. Ivo

S Jakubem chodím plavat už dva roky. Měl se mnou trpělivost a naučil mě kraul, který mi předtím nikdy nešel, vylepšil ostatní styly a dnes u něj zůstávam, protože každou hodinu zpestří něčím novým a zajímavým. Mám dobrý pocit, že pečuji příjemnou formou o své zdraví a hlavně – po tréninku s Jakubem mám vždycky skvělou náladu! Štěpán

Na Jakubovi oceňuji jeho strategicky přístup k tréninku. Netrénujeme z hodiny na hodinu, ale lekce mají určitý směr. Jakub má komplexní přístup, dovede trénovat za různým účelem. Jakuba jako trenéra mohu doporučit na lekce plavání i fitnes. Karol

Za Jakubem jsme přišli společně s kolegou a kolegyní z práce. Všichni jsme se chtěli pořádně naučit kraul a zlepšit i další styly, byť výchozí motivace byla u každého asi trochu jiná. Třeba já jsem chodil vcelku pravidelně plavat už asi tři roky. V podstatě od té doby, co mě kolegové v práci přesvědčili, abych se s nimi přihlásil na ICT triatlon. Tento závod jsem absolvoval už třikrát a chystám se na něj i v dalších letech. A protože u plavání momentálně vidím největší prostor pro zlepšení svého času, rozhodl jsem se na tom zapracovat ve spolupráci s Jakubem. Tréninky s Jakubem jsou příjemné a účelné. Řada cvičení, které s námi Jakub dělá, mě vyloženě baví. A s chutí si je pak zkouším i když jdu do bazénu sám. Popravdě řečeno jsem si nemyslel, že mě plavání začne po absolvování pár tréninků s Jakubem tolik bavit. Dříve jsem to bral trochu jako nutné zlo, ale teď se do bazénu vyloženě těším. Jak to dopadne s plaváním na příštím triatlonu a jestli tam budu plavat kraul místo obvyklých prsou se ještě uvidí. Ale už teď na sobě pozoruji zlepšení. A popravdě si nemyslím, že těch aktuálně zaplacených 10 lekcí s Jakubem bude posledních. František

Dlouho jsem soustavně neprovozoval žádný sport. Řekl jsem si ale, že je třeba udělat něco pro zdraví a nějaké pohybové aktivitě se věnovat. Má volba padla na plavání, které na rozdíl od jiných sportů nezatěžuje jednostranně určité tělesné partie a nepřetěžuje klouby. Bylo mi jasné, že pokud mi má plavání prospívat, musím tak činit správně. Proto jsem začal chodit do bazénu s trenérem. Předtím, než jsem se stal Jakubovým svěřencem, jsem plaval jen prsa, navíc špatnou technikou. Díky Jakubovi nyní plavu zmíněný způsob bez chyb, navíc jsem se naučil i znak a kraul, který je pro mne stylem nejobtížnějším a ve kterém se stále zdokonaluji. Tento trenér dokáže cvičence motivovat, neomylně pozná i velmi drobné chyby v plaveckých stylech; jeho lekce jsou díky střídání plaveckých stylů a jejich různých obměn pestré, nabíjejí člověka energií a přinášejí mu radost z pohybu. Proto hodlám i nadále využívat Jakubových služeb. Oldřich

K Jakubovi chodím na každotýdenní plavecké tréninky již dva měsíce. Rozhodly jsme se totiž se dvěma kamarádkami zlepšit plavecký styl a najít společného trenéra. Každá jsme v plavání někde jinde – na jednom konci já, začátečnice, která předtím plavala s hlavou nad hladinou, na druhém kamarádka, která chce zrychlit na triatlon. A po první hodině jsme měly jasno, že nám Jakub jako trenér vyhovuje: dokáže se v průběhu hodiny každé individuálně věnovat (vysvětlit teorii, zadat cvičení, všímat se chyb a nabízet zlepšováky…) a přitom se snaží, abychom se co nejvíce technik cvičily spolu, i když v různé obtížnosti. Jakubovy tréninky jsou vždy pestré, svižné a přátelské. A na konci každé hodiny mám pocit, že jsme se opět zlepšila.  Apolena, Jana a Ivana

 

Celý život jsem neplavala a měla jsem strach se ponořit pod vodu. Až ve 35 letech jsem se rozhodla že plavat chci, a začala jsem hledat osobního trenéra plavání. Domluva s Jakubem byla snadná a cena za lekce přijatelná. Velice jsem ocenila Jakubovu trpělivost, profesionalitu a pomoc v počátečních nesnázích. Rychle jsem se zlepšovala a dnes je plavání jedním z mých koníčku. Iryna

 

Jakub nám pomáhá postupně vylepšovat styl i fyzickou kondici. Velká
pomoc je také v motivaci, kdy při plavání bez trenéra ze sebe nikdy
nevydáme tolik jako na tréninku s ním. Filip a Michal

 

Za Jakubem jsem přišla před 2 lety s tím, že se chci naučit plavecký styl kraul a naivně si myslela, že se ho naučím a tím to pro mě skončí. Ovšem Jakub mi pomocí tréninků ukázal, že naučení nového plaveckého stylu to rozhodně nekončí a že je stále v čem se zdokonalovat a co nového se učit. Jeho tréninky jsou zábavné, originální, ale hlavně účelné. Díky jeho tréninkům je pro mě plavání neodmyslitelná sportovní aktivita. Simona

 

Jakub started coaching me in early 2012. I needed guidance for free style technique, and general swimming fitness, because I wanted to compete in triathlon races. Since then, I finished 4 half ironman and one full ironman, plus a number of other races. Jakub is now coaching me to get to the next level. Raphael

 

Po vyzkoušení klasického cvičení v posilovně (i pod dohledem trenéra) a několika dalších pohybových aktivit, které mi příliš nepomohly odstranit mé bolesti zad v oblasti střední a krční páteře, jsem se rozhodl pro plavání jako přirozenější pohybovou aktivitu a to i přesto, že pro mne plavání nebylo příliš oblíbenou sportovní aktivitou. Jako nepříliš dobrý plavec jsem si vybral trénink plavání pod dohledem Jakuba Kulhánka a s jeho pomocí se pokusil zlepšit svou kondici i techniku. Po 2 měsících tréninku jsem spokojen s úplným odstraněním bolesti zad od přetěžování páteře a rychlému zlepšení jak plavecké techniky, tak i pomoci při správném dýchání ve vodě, které mi dělalo velké problémy. Plávání se navíc stalo mým koníčkem ve kterém se chci dále zlepšovat. Martin